Mijn naam is Rogier ter Veer. Ik ben 29 jaar oud. Een jaar of vijf geleden belde een goede vriend mij uit het niets op. Hij zei: ‘Rogier, ik was voor je aan het bidden en kreeg op mijn hart dat je iets in de marketing moet gaan doen. Je gaat van veel betekenis zijn in die sector.’
Ik was enigszins verrast door dit telefoontje. Op dat moment werkte ik namelijk nog fulltime als fysiotherapeut en was ik bezig met een Master of Science in de manuele therapie. Tegelijkertijd klikte het woord wel. Een jaar daarvoor waren mijn vrouw en ik een eigen bedrijf begonnen, waarvoor ik vooral de marketing deed. Ik merkte dat ik er veel plezier in had en vroeg me af of ik hier iets mee moest gaan doen. Na dit telefoontje heb ik besloten het te gaan onderzoeken. Een jaar later ben ik gestopt met mijn baan als fysiotherapeut en fulltime gaan werken in de marketing.
Na een tijd ervaring opgedaan te hebben bij een marketingbureau, was het tijd om voor mezelf te beginnen. Ik wilde meer impact maken voor het koninkrijk van God. Zo werd Kingdom Marketing opgericht. Onze visie is dat we vooral met christelijke ondernemers en christelijke initiatieven werken. Hierdoor is er veel ruimte voor gebed, ook op de werkvloer. Jacobus 1:5 zegt: ‘En als iemand wijsheid tekort schiet, laat hij die dan vragen aan God.’ Dit geldt voor je persoonlijk leven, maar zeker ook op zakelijk vlak. Ik heb dit al regelmatig mogen ervaren.
Onlangs hebben we op kantoor een kennis uitgenodigd die de gave van profetie heeft ontvangen. We hebben toen een uur lang gebeden voor het bedrijf. Hier kwamen mooie inzichten uit en het geeft visie voor de komende tijd. We willen ons meer gaan richten op marketing voor kerken, om onze impact voor het koninkrijk van God nog verder te vergroten.
Ik zie ondernemen als een partnerschap met God. Samen met Hem stel je doelen en bepaal je de juiste strategie. Zo weet je zeker dat je op het juiste pad zit en komt Psalm 1:3 tot leven: ‘Al wat hij onderneemt, gelukt!’
Deel Marketing voor Gods Koninkrijk
of kopieer de link